• Strážné č.p. 24
  • Rezervace: +420 775 992 533
  • Správce: +420 735 175 795
  • info@ukurtu.cz

Všeobecné obchodní a storno podmínky - Penzion U Kurtu

  • Všeobecné obchodní a storno podmínky (dále jen podmínky) Penzionu U Kurtu (dále jen penzion) upravují vzájemný smluvní vztah mezi provozovatelem penzionu -DECO STAV s.r.o, Pod Táborem 51/12, 190 00, Praha 9 - Hrdlořezy IČ 03669793 (dále jen provozovatelem) a klientem - fyzickou nebo právnickou osobou, která pobyt v penzionu jako objednatel objednává (dále jen klient).

    I. Objednávka pobytu, vznik smluvního vztahu

    Klient si objednává služby v penzionu písemnou objednávkou nebo požadavkem na rezervaci, kterou podává penzionu poštou, elektronickou poštou, přes rezervační rozhraní na internetových stránkách nebo osobně. Podstatné náležitosti zakládající řádně vystavenou objednávku nebo požadavek na rezervaci jsou: jméno a příjmení klienta, adresa trvalého bydliště, kontakt (telefon, e-mail), v případě právnických osob obchodní jméno, IČ, DIČ , termín čerpání služeb. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce nebo rezervaci pobytu použije penzion pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi penzionem a klientem.

    Po řádně vystavené a podané objednávce nebo podaném závazném požadavku na rezervaci je klient tímto dokumentem vázán. Potvrzením objednávky nebo požadavku na závaznou rezervaci penzionem (dle čl. IV těchto podmínek) vzniká mezi klientem a penzionem smluvní vztah. Penzion se zavazuje zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě a klient zaplatit penzionu smluvenou cenu. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávce/požadavku na rezervaci, kterou klient podal a penzion potvrdil.

    II. Práva a povinnosti klienta

    Klient má právo:

    Být dostatečně a úplně informován penzionem o objednávaných službách, tj. jejich rozsahu, termínu a ceně, na řádné poskytnutí jím objednaných, penzionem potvrzených (zálohově zaplacených) služeb, před zahájením pobytu zrušit potvrzenou objednávku/požadavek na rezervaci za předpokladu dodržení stornovacích podmínek v souladu s čl. VII., reklamovat vady poskytovaných služeb.

    Klient je povinen:

    Úplně a správně uvést všechny podstatné náležitosti objednávky/požadavku na rezervaci, zaplatit penzionu v požadovaném termínu plnou cenu za pobyt,respektovat předpisy zařízení, jejichž služby využívá, pečlivě si překontrolovat penzionem vystavené potvrzení pobytu (ubytovací voucher) a při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktovat neprodleně penzion.

    III. Povinnosti penzionu ke klientovi

    Penzion je povinen:

    Poskytnout klientovi důležité informace k objednaným službám, potvrdit klientovi řádně objednané služby. Při závazné rezervaci nebo potvrzené objednávce zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě.

    V případě odstoupení od potvrzené objednávky služeb/závazné rezervace ze strany klienta vyplatit nejpozději do 14 dnů po písemném obdržení storna zaplacenou zálohu na služby. Avšak pokud vznikne nárok penzionu na stornovací poplatky, vyplatí klientovi klientovi rozdíl mezi již zaplacenou zálohou a příslušnými stornovacími poplatky.

    IV. Ceny služeb a jejich úhrada

    Ceny všech služeb poskytovaných penzionem jsou uvedeny zde.

    V. Potvrzení pobytu

    K čerpání zaplacených služeb opravňuje klienta potvrzení vystavené penzionem (emailem, telefonicky nebo písemně dopisem). Klient je povinen překontrolovat správnost údajů na potvrzení uvedených. Při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje klient neprodleně penzion emailem rezervace@ukurtu.cz nebo telefonicky na čísle 775 992 533.

    VI. Nástup

    Při nástupu se klient v recepci (kanceláři) penzionu prokáže občanským průkazem, pasem nebo jiným průkazem totožnosti.

    Po splnění uvedených formalit recepce klienta ubytuje a poskytne mu další informace k pobytu či k jiným objednaným službám.

    VII. Stornovací podmínky

    Klient má právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky/rezervačního požadavku pobytu za níže uvedených podmínek. Toto odstoupení ze strany klienta (dále jen storno) musí být provedeno písemnou formou a prokazatelně doručeno penzionu.

    Storno podmínky se vztahují na zrušení rezervace ubytovacích, stravovacích a ostatních služeb ze strany objednavatele.

    Individuální host:

    Při zrušení rezervace od data, kdy rezervace byla hostem zadána do 48 hodin před předpokládaným začátkem začátkem čerpání služeb (tzn. nejpozději do 14:00 hodin 2 dny před datem příjezdu) si penzion neúčtuje storno poplatek.

    Při zrušení rezervace 24 až 48 hodin před předpokládaným začátkem začátkem čerpání služeb dle potvrzené objednávky (tzn. nejpozději do 14:00 hodin 1 den před datem příjezdu) je penzion oprávněn si účtovat storno poplatek ve výši 50% z objednaných služeb dle potvrzené objednávky.

    Při zrušení rezervace 24 hodin a méně před předpokládaným začátkem čerpání služeb dle potvrzené objednávky (tzn. mezi 14:00 hodin předcházejícího dne až začátkem rezervovaných služeb) je penzion oprávněn účtovat storno poplatek ve výši 100 % z objednaných služeb dle potvrzené objednávky

    Skupinová rezervace:

    Náležitosti písemné objednávky: Jméno nebo název objednavatele, přesná adresa IČO, DIČ.

    Penzion je oprávněn účtovat storno poplatky v níže uvedených případech:

    • zrušení nebo změna rozsahu objednaných služeb dle dříve potvrzené objednávky do 7 dní před příjezdem - bez storno poplatku
    • zrušení nebo změna rozsahu objednaných služeb dle dříve potvrzené objednávky 7-1 den před příjezdem - storno poplatek 20% z ceny objednaných služeb
    • zrušení nebo změna rozsahu objednaných služeb dle dříve potvrzené objednávky 24 a méně hodin před příjezdem - storno poplatek 50% z ceny objednaných služeb
    • ß

    Penzion se zavazuje neúčtovat storno poplatky v případě zrušení rezervace do 7ß dnů před ohlášeným příjezdem.

    VIII. Závěrečná ustanovení

    Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky služeb.

    Penzion si vyhrazuje právo žádat zaplacení zálohové platby ve výši 10 až 50% z ceny objednaných služeb dle dříve potvrzené objednávky.

    Celková ceny za poskytnuté služby bude uhrazena na základě vystaveného účetního dokladu (příjmový doklad, faktura), dle tam uvedených podmínek.

    Platbu lze provést v hotovosti, platební kartou nebo na fakturu (po předchozí dohodě).

    Všeobecné obchodní a storno podmínky vstupují v platnost dne 1. 10. 2017. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně mezi penzionem a klientem upraveny výlučně písemnou formou.